Złote Medale Targów WorldFood Warsaw 2015 wręczone!
DrukujCelem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Profesjonalne jury oceniło wyroby w kilku kategoriach: gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji. Przy tworzeniu werdyktu pod uwagę brano kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.
Wśród zdobywców Złotego Medalu znaleźli się:
- firma Fresh Nuts GmBH za produkt BBQ Maize
- frma Buckwheat flour za produkt STO Pudov
- firma Scelta Mushrooms BV za produkt Snex
- firma Carlsberg za Grimbergen
- OSM w Kransnymstawie za chłodnik 500 g
- Basilur Tea za herbatę Książka Vol.I (niebieska) w puszce 100g liściasta
- PPHU Vitacorn Sp z o.o. za Trój-Pak (pakiet z trzema i olejami o pojemności 100 ml każdy – olej z pestek dyni, olej rzepakowy i olej z orzecha włoskiego)
- Khortytsa- Otobus Sp z o.o. za wódkę Khorysta Platinum i Khorysta Ice
- firma Intenson za młody jęczmień – trawę suszoną mieloną (Hordeum vulgare L.)
- PHUP "Jędrzejczak" Maciej Jędrzejczak za comber dojrzewający z jelenia
Debiut zagraniczny:
- firma CRAMA Ratesti z Rumunii za wino Cabernet Sauvignon
Debiut polski:
- Wild Grass sp. z o.o. sp.k. za ChaiMate – naturalny napój gazowany z wysoką zawartością kofeiny
Wyróżnienia targowe:
- Semco SGNiP za olej z nasion wiesiołka
- Jantar za serię produktów ekologicznych
- Varenos pienelis UAB za "Yummy" curd cheese covered in chocolate vanilla taste
- Wody Mineralne Ostromecko Leszek Bokiej za wodę mineralną Ostromecko
- New Products Group za Shake Daiquiri
Media branżowe:
- Nowa Wieś Europejska
Targi WorldFood Warsaw to wystawa biznesowa o międzynarodowym charakterze. Spośród prawie 200 wystawców ponad połowę stanowią zagraniczne firmy. O znaczeniu Złotego Medalu WorldFood Warsaw świadczy najlepiej sukces ubiegłorocznego laureata – firma Stewiarnia po udziale w targach i zwycięstwie w zmaganiach konkursowych nawiązała atrakcyjną współpracę z sieciami handlowymi.