Dobre nie znaczy drogie
Drukuj
Kiedy w Sztokholmie powstała restauracja DILL prowadzona przez znanego brytyjskiego szefa kuchni, Michaela Wignalla tłum wypełnił wnętrze. A potem było jeszcze ciekawiej.
Gdy już restauracja zaczęła być popularna i zebrała wspaniałe recenzje smakoszy okazało się, że DILL to pomysł marketingowy sieci marketów LIDL. Marketingowcy ujawnili, że wszystkie 9 wykwintnych potraw serwowanych w lokalu powstaje z produktów dostępnych w sieci LIDL. Cała akcja miała na celu pokazanie, że w LIDLU są dostępne produkty luksusowe a ich przystępna cena nie powinna zniechęcać smakoszy.
Najpopularniejsze wpisy
- 1. Jak odróżnić zabójczego muchomora od przepyszne...
- 2. Podział tuszy wołowej
- 3. Ile gramów płynnego miodu jest w łyżce, czyli n...
- 4. Zapraszamy na nasz fanpage
- 5. Ciasto na naleśniki
- 6. Made by Zuzia
- 7. Rosół Pho
- 8. Makaron z prawdziwkami po włosku
- 9. Arbuz jak viagra
- 10. Najlepsze lody w Warszawie!
Przepisy
-
-
wędzona r... 250 gram ugotowane... 3 sztuki ogórek ki... 1 cebula 1 mała